چگونه بازاریابی مدرن کسبوکار شما را رشدمیدهد
هر کسبوکاری فقط به جایی خواهد رسیدکه بازاریابی اون پییش ببره . شما به عنوان صاحب کسبوکار باید توجه زیادی به بازاریابی داشته باشید.اگر نادیده بگیرید ، نمی توانید رشد کنید و بر جایگاه یا صنعت خودت مسلط شوی.
این بدان معناست که اگر می توانید یک بخش بازاریابی داشته باشید. میتواند کمپینها و استراتژیهای بازاریابی را طراحی کند که همین به فروش و شهرت دلت میخواد تو رو میرسونه .
اگر نمی توانید کل بخش بازاریابی را در کنترول خود نگه دارید یا ممکن است فقط یک فرد با مهارت های لازم را استخدام کنید. در هر صورت می توانید از مفاهیم بازاریابی مدرن برای رشد شرکت خود استفاده کنید. در حال حاضر در مورد برخی از آنها بحث خواهیم کرد.
برای برندسازی خود انیمیشن بسازید
انیمیشن معجزه می کند. کارتون های صبح شنبه باعث فروش میلیون ها اسباب بازی در چند دهه گذشته شده است. شما همچنین می توانید انیمیشن را در بسیاری از صنایع با محوریت بزرگسالان مشاهده کنید.
همکاری با یک شرکت معتبر انیمیشن سازی می تواند از چندین جهت به کسب و کار شما کمک کند. می توانید شرکت را وادار کنید تا یک کمپین انیمیشنی با شخصیتی که نماینده برند شما باشد ایجاد کند. قاب نقره ایی یک نمونه سایت برای سفارش انیمیش شما وقتی یک انیمیشن سازی مناسب شرکت میزید . مالکیت معنوی میشه و ممکن است سال ها هم از آن استفاده کنید.
از یک سخنگوی افراد مشهور استفاده کنید
بازاریابی مدرن شامل افراد مشهور می شود اگر بتوانید آنها را بپردازید. این یک مفهوم جدید نیست، اما یک مفهوم اثبات شده است. چندین دهه پیش، شرکت ها از افراد مشهور استفاده می کردند. آنها محصولات خود را در رادیو و سپس تلویزیون تبلیغ می کردند.
شما هنوز هم می توانید از افراد مشهور در شبکه های رادیویی استفاده کنید. می توانید از آنها در تبلیغات تلویزیونی نیز استفاده کنید. ممکن است بخواهید آنها را در وب سایت شما نشان دهید. تصویر خندان آنها می تواند به مشتریان شما در صفحه فرود شما خوشامد بگوید.
فقط مطمئن شوید که یک سلبریتی را پیدا می کنید که توانایی خرید آن را دارید
گروه های کانونی
صحبت از گروه های متمرکز شد، می توانید آنها را به طور منظم اجرا کنید و از اطلاعاتی که از آنها در هنگام راه اندازی کمپین های بازاریابی خود به دست می آورید استفاده کنید . ممکن است از برخی از مشتریان یا مشتریان بالقوه نظرات آنها را در مورد موضوعات مختلف بپرسید.
می توانید در مورد نقاط درد آنها بپرسید. آنها ممکن است به محصولات خاصی نیاز داشته باشند که شما هنوز ارائه نمی کنید، اما ممکن است زمانی که به سودآوری بالقوه یک مفهوم یا محصول پی بردید، شروع به ساخت آنها کنید. شما همچنین می توانید تعیین کنید که چه جنسیت، گروه درآمد، قومیت، سن و غیره محصولات شما را دوست دارد و احتمالا آنها را خریداری خواهد کرد.
ممکن است به افرادی که در گروههای متمرکز شما شرکت میکنند پولی بپردازید، اما همچنین میتوانید محصولات رایگان به آنها بدهید، خدمات تخفیفخوردهای به آنها ارائه دهید، یا کارتهای هدیه یا سواگ مارکدار به آنها بدهید. بفهمید که آنها چه می خواهند و نظرات آنها را دریافت کنید. این بازخورد برای تلاش های بازاریابی شما بسیار مهم است.
تلویزیون، رادیو، پادکست و بیلبورد
قبلاً به افراد مشهوری اشاره کردیم که برای شما ظاهر شدند. حتی اگر یک سلبریتی را نمیخواهید و به جای آن بازیگران ناشناس را استخدام میکنید، ممکن است هنگام ایجاد تبلیغات تلویزیونی از آنها استفاده کنید . بسیاری از افراد و خانواده ها هنوز تلویزیون تماشا می کنند. آنها ممکن است در حال حاضر به جای کانال های کابلی یا پخش، سرویس های استریم را تماشا کنند، اما همچنان تبلیغات را از این طریق تماشا می کنند. این تبلیغات ممکن است به شرکت و محصولات شما اشاره کند.
همچنین می توانید تبلیغات رادیویی ایجاد کنید. برخی از مردم هنوز برنامه های رادیویی را دوست دارند. آنها هر روز صبح در مسیر عبور از ترافیک به محل کار به آنها گوش می دهند. در عوض ممکن است پادکست ها را دوست داشته باشند. میتوانید از پادکستی حمایت کنید که فکر میکنید برخی از مشتریان بالقوه ممکن است از آن لذت ببرند.
شما می توانید بیلبوردها را اجاره کنید و شرکت و محصولات خود را در آنجا نمایش دهید. ممکن است فضایی را روی نیمکتهای پارک یا در مسیرهای اتوبوس عمومی اجاره کنید. این تکنیک های بازاریابی برای سال های بی شماری وجود داشته اند، اما هنوز هم به خوبی کار می کنند.
رسانه های اجتماعی
همچنین می توانید محتوای تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید . دنیای تجارت اکنون سودآوری بالقوه رسانه های اجتماعی را درک می کند. شما می توانید ابتدا تحقیق کنید و بفهمید که چه پلتفرم های رسانه های اجتماعی باید به خوبی با جایگاه شما کار کنند.
ممکن است از متا، توییتر، اینستاگرام، پینترست، یوتیوب یا بسیاری دیگر استفاده کنید. وقتی تعیین می کنید که پایگاه مشتری شما کدام یک را دوست دارد، می توانید حساب های شرکت خود را در آنجا راه اندازی کنید.
می توانید محتوای بازاریابی بسازید و به طور مرتب آن را پست کنید. همچنین ممکن است شخصی را استخدام کنید که در مورد رسانه های اجتماعی می داند، می تواند محتوای شما را ایجاد کند و زمان هایی را که ارسال آن منطقی تر است را تشخیص دهد. داشتن یک مدیر رسانه های اجتماعی در لیست حقوق و دستمزد منطقی است، یا می توانید یک فریلنسر استخدام کنید.
می توانید از طریق رسانه های اجتماعی با مشتریان ارتباط برقرار کنید . وقتی کسی شکایت می کند می توانید پاسخ دهید. این راهی است که میتوانید با آن ارتباط برقرار کنید و میلیونها نفر اکنون از آن استفاده میکنند.
شما می توانید وب سایت خود را بهینه کنید
شما می توانید وب سایت شرکت خود را بهینه کنید زیرا این یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. اگر سایت خود را طوری تنظیم کنید که وقتی کسی کلمات کلیدی را در جایگاه شما جستجو می کند، گوگل آن را به بالای نتایج بفرستد، فروش بیشتری خواهید داشت. می توانید یک آژانس سئو ماهر استخدام کنید تا سایت شما را بررسی کند و ببینید که چگونه کارمندان می توانند آن را بهبود بخشند.
آنها می توانند بفهمند چه چیزی کم است و آن را اضافه کنند. شاید آنها پیشنهاد ایجاد یک وبلاگ و اضافه کردن آن به سایت را بدهند. اگر وقت دارید می توانید خودتان بنویسید. از این طریق خود را به عنوان یک نهاد آگاه معرفی خواهید کرد. اگر وقت ندارید، شخص دیگری را برای نوشتن وبلاگ استخدام کنید.
این تکنیک های بازاریابی باید به شما کمک کند علاقه و فروش گسترده تری ایجاد کنید.
دیدگاهتان را بنویسید