چگونه یک حساب YouTube تجاری ایجاد کنیم؟
چگونه یک حساب YouTube تجاری ایجاد کنیم؟
ویدئویی درباره شرکت با محتوای روشنفکر، دستورالعملها و آموزشها یکی از ابزارهای عالی برای جذب مشتریان بالقوه، ایجاد ارتباط با آنها و افزایش فروش است. به همین دلیل است که یوتیوب یکی از ابزارهای قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند و ترویج تجارت است. این پلتفرم دائماً در حال پیشرفت است و ویژگیهای جدیدی مانند ایجاد محتوای ریز YouTube Shorts، مشابه TikTok و Instagram Reels را ارائه میکند.
اگر هنوز نمیدانید که آیا نیاز به ایجاد حساب YouTube برای تجارت دارید یا خیر، برای شروع خیلی دیر نیست. روند راه اندازی کانال رایگان، سریع و نسبتاً ساده است، بنابراین می تواند چند دقیقه طول بکشد. این راهنما به شما کمک میکند تا در پنج مرحله ساده یک حساب YouTube راهاندازی کنید و بدون کار زیاد آن را موفق کنید.
مراحلی که باید هنگام ایجاد حساب YouTube برای تجارت دنبال کنید
قبل از شروع، باید یک حساب Google داشته باشید، بنابراین اگر سازمان شما قبلاً از جیمیل استفاده می کند، می توانید از این مرحله رد شوید. به هر حال، ما به شما توصیه میکنیم حسابها را جدا کرده و لاگین جدیدی را بهطور خاص برای نیازهای YouTube خود ایجاد کنید. به این ترتیب، هنگام اشتراک گذاری حساب با کارمندان یا دستیاران نگران مسائل امنیتی نخواهید بود. پس بزن که بریم:
1. اکانت گوگل جدید را ثبت کنید
شما می توانید از هر نامی برای ورود خود استفاده کنید. لازم نیست که مرتبط با نام تجاری باشد زیرا شما می توانید نام کانال یوتیوب را به دلخواه خود انتخاب کنید. آدرس ایمیل شما تنها کلید شما برای حرکت به جلو است.
2. کانال یک برند را در YouTube ایجاد کنید
به صفحه اصلی YouTube بروید، روی «ایجاد کانال جدید» کلیک کنید و «استفاده از یک کسب و کار یا نام دیگر» را انتخاب کنید. پس از آن، شما در! میتوانید با تنظیمات بازی کنید، حقوق دسترسی را به کارمندان خود اختصاص دهید و از YouTube Analytics برای دریافت اطلاعات درباره محتوای خود و محبوبیت آن استفاده کنید.
3. اکانت خود را شخصی سازی کنید
روی دکمه «سفارشی کردن کانال» کلیک کنید و جزئیات کسب و کار YouTube خود را با استفاده از کلمات کلیدی توصیفی که به نمایش حساب شما در جستجوها کمک می کند، پر کنید. نمایه و تصویر بنر خود را تغییر دهید تا صفحه شما منحصر به فرد و قابل تشخیص باشد.
4. محتوای ویدیویی خود را آپلود کنید
این می تواند ویدیوهایی در مورد محصول شما، توصیفات حرفه ای تولید شده، پشت صحنه یا گزارش های روزانه کوتاه، مصاحبه ها و وبینارها باشد. به یاد داشته باشید که هنگام تولید محتوا، علایق مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید.
5. کانال و ویدیوهای خود را برای کشف بهینه کنید
مطمئن شوید که تمام عناوین شما دارای کلمات کلیدی هستند و علاقه کاربران وب را برمی انگیزند. برچسب های مرتبط را برای دستیابی به مخاطبان هدف اضافه کنید.
چه چیزی یک کانال YouTube کسب و کار را موفق می کند؟
حتی یک حساب یوتیوب کاملاً طراحی شده با ویدیوهای عالی بدون بیننده و مشترک چیزی نیست. برای به دست آوردن محبوبیت، آپلود آثار هنری چشم نواز و محتوای شگفت انگیز کافی نیست. برای جذب بینندگان، باید به حساب خود مسلط باشید:
برای ایجاد عناوین و توضیحات، از ترفندهای SEO استفاده کنید تا آنها را برای موتورهای جستجو قابل مشاهده کنید: از کلمات کلیدی و برچسب ها استفاده کنید. رونوشت ویدیوی خود را اضافه کنید
ویدیوهای خود را با استفاده از داده های تجزیه و تحلیل کانال خود در جذاب ترین زمان پست کنید. محتوای خود را به طور منظم و مداوم منتشر کنید – برای پست خود برنامه ریزی کنید و سعی کنید کیفیت ویدیوهای خود را حفظ کنید.
مخاطبان خود را بشناسید، دقیقاً آنچه را که میخواهد ارائه دهید، و با بینندگان تعامل داشته باشید: بازخورد بخواهید، به نظرات پاسخ دهید، و رویدادهای YouTube Live را سازماندهی کنید.
در مورد استراتژی های بازاریابی برای افزایش مخاطبان خود در خارج از YouTube، تبلیغ کانال برند خود در وبلاگ شرکت، ارسال خبرنامه یا افزودن پیوند به حساب YouTube تجاری خود در سایر پلتفرم های خود را فراموش نکنید.
کانالها را دنبال کنید و محتوای های و تأثیرگذاران صنعت تون را «لایک» کنید تا به مشترکان خود نشان دهید که یک شرکت فعال در جامعه هستید.
دیدگاهتان را بنویسید