بازاریابی درونگرا چیست؟
بازاریابی درونگرا چیست؟
بازاریابی درونگرا راهی برای شرکت ها برای ارتباط و تأثیرگذاری بر مشتریان به گونه ای است که اعتماد ایجاد کند و روابط بلندمدت را تقویت کند. این به بازاریابان کمک می کند تا تجربه ای برای مشتری ایجاد کنند که بالقوه را جذب کند و دید را به گونه ای افزایش دهد که مردم احساس «فروخته» نکنند.
عنصر اصلی بازاریابی درونگرا محتوا است. ممکن است اصطلاح «محتوا پادشاه است» را شنیده باشید، اما در مورد ورودی، واقعاً اینطور است.
این بدان معناست که کیفیت بر کمیت برتری دارد و این همان چیزی است که بازاریابان باید در استراتژی بازاریابی درونگرا خود اولویت داشته باشند. اما بازاریابی درونگرا چیزهای بیشتری از ایجاد محتوای عالی وجود دارد .
صنعت های ، پرهزینه هستند، که به اطلاعات و راهنمایی نیاز دارند تا به مردم در طی یک فرآیند کمک کنند، می توانند از بازاریابی درونگرا بهره مند شوند. این صنایع شامل مراقبت های بهداشتی، خدمات مالی، تولید، استخدام و آموزش است.
در این مقاله، ما به این می پردازیم که بازاریابی درونگرا چیست، چگونه با بازاریابی برون گرا مقایسه می شود، چگونه یک استراتژی بازاریابی درون گرا ایجاد کنیم، و نمونه های عالی را بررسی می کنیم تا به شما ایده ای از آنچه کار می کند، ارائه دهیم.
تعریف بازاریابی درونگرا
بازاریابی درونگرا یک رویکرد استراتژیک است که بر ایجاد محتوا و تجربیات ارزشمند متناسب با نیازهای مخاطبان برای ایجاد روابط بلندمدت تمرکز دارد.
کلید بازاریابی درونگرا این است که راه حل هایی برای نیازهای مشتریان شما ارائه می دهد. با انجام این کار می توانید روابط پایدار ایجاد کنید و طرفداران برند را پرورش دهید.
بازاریابی برونگرا در مقابل بازاریابی درونگرا
بازاریابان در سراسر صنایع احتمالاً از استراتژی های بازاریابی برونگرا و درون گرا برای تعامل و تبدیل سرنخ ها استفاده می کنند. اما چه تفاوت هایی بین آنها وجود دارد؟
چه زمانی باید از بازاریابی درونگرا استفاده کرد؟
مزیت بازاریابی درونگرا این است که افرادی را جذب می کند که فعالانه به دنبال خدمات یا محصولی هستند که شما ارائه می دهید.
برای مثال، اگر کاربری «لپتاپ صفحهنمایش لمسی سبک» را تایپ کند و شما آن محصول را بفروشید، بازاریابی ورودی به شما کمک میکند تا برای آن شخص قابل مشاهده باشید.
چند دلیل وجود دارد که می توانید استراتژی بازاریابی درونگرا را انتخاب کنید:
- شما مخاطبان هدف خود را میشناسید – اگر میدانید چه کسانی را هدف قرار دهید، بازاریابی درونگرا میتواند راهی عالی برای جذب آنها باشد. سئو نمونهای عالی از این موضوع است، اگر در مورد کلمات کلیدی مرتبط تحقیق کنید، میتوانید از آنها در سایت و وبلاگهای خود برای جذب افراد استفاده کنید. افراد مناسب. اگر در یک صنعت خاص یا منطقه ای مانند تولید یا معدن کار می کنید، این کار جواب می دهد. جعبه ابزار جستجوی کلمات کلیدی جستجوی ما را بخوانید تا ببینید چگونه این کار را انجام دهید.
- شما می خواهید مخاطب را جذب کنید – اگر به دنبال گفتگو یا ایجاد تعامل هستید، تکنیک های بازاریابی درونگرا بسیار موثر هستند. نظرسنجی ها یا نظرسنجی ها می توانند در این سناریو عالی باشند و نه تنها باعث ایجاد تعامل شوند، بلکه بینش بیشتری را در مورد مخاطبان شما ارائه دهند. این ممکن است برای هر کسی که مثلاً در صنعت مراقبت های بهداشتی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد نظرات یک محصول یا درک برند است، مفید باشد.
- شما سرنخهای با کیفیت میخواهید – با بازار یابی درونگرا ، کیفیت بر کمیت بیشتر است. این به این دلیل است که شما از یک کمپین هدفمند برای شخصیت های شناخته شده استفاده می کنید. به عنوان مثال، اگر در بخش آموزش کار می کنید و می خواهید افرادی را که به دنبال کسب اعتبار برای شروع حرفه ای در بازاریابی دیجیتال هستند، هدف قرار دهید، یک کتاب الکترونیکی با موضوع «راه اندازی حرفه بازاریابی دیجیتال شما» ایجاد کنید که اطلاعاتی را ارائه می دهد و همچنین داده هایی را برای شما جمع آوری می کند. هدف گذاری مجدد
- باید بازدهی اندازه گیری کنید – با بازاریابی درونگرا می توانید عملکرد را به طور مداوم پیگیری و اندازه گیری کنید و در صورت نیاز محتوا را تغییر دهید. همانطور که برای مدیران ارشد اهمیت بیشتری پیدا می کند، باید کمپین ها را برای تخصیص بودجه و منابع اندازه گیری کنید.
- شما یک چرخه فروش طولانی دارید – برای بسیاری از مشاغل B2B ، چرخه طولانی فروش عادی است. بالقوه، در این مورد، نیاز به اطلاعات و راهنمایی دارد و ویدئوها می تواند مفید باشد. یک مجموعه ویدیویی با یک متخصص یا کارمند با مهارت در یک زمینه خاص در نظر بگیرید. برای تعیین اثربخشی می توانید میزان مشارکت را اندازه گیری کنید.
- بودجه کم یا محدود است – یک کمپین بازاریابی درونگرا می تواند مقرون به صرفه باشد. اگر نیازهای مخاطبان را بشناسید و راه حلی ارائه دهید، وبلاگ ها راه بسیار خوبی برای جذب مخاطب هستند. به یاد داشته باشید که در وهله اول کلمات کلیدی را درج کنید تا مخاطبان خود را به آنجا برسانید!
چه زمانی باید از بازاریابی برون گرا استفاده کنید؟
نکته مهم در مورد بازاریابی برونگرا این است که تضمین می کند برند شما دیده می شود و راهی عالی برای جذب مخاطب است. بسیاری از کانال ها نیز توسط مخاطبان آزمایش شده و مورد اعتماد قرار می گیرند.
چند دلیل برای استفاده از بازاریابی برونگرا وجود دارد:
- شما باید آگاهی از برند را افزایش دهید – همانطور که گفتیم، بازاریابی برونگرا به افزایش آگاهی از برند کمک می کند، چه از طریق یک تبلیغ پولی فیس بوک به مخاطب هدف یا یک تبلیغ تلویزیونی باشد. این چشم انداز برند شما را تضمین می کند و می تواند به رشد مخاطبان شما کمک کند.
- شما در حال راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید هستید – اگر محصول یا خدمات جدیدی در راه است، می توانید ایمیل های قبلی را با موضوع یا پیشنهاد شخصی به لیست پستی خود ارسال کنید.
- شما به نتایج سریع نیاز دارید – اگر به کمپین برای به دست آوردن سریع نتایج نیاز دارید، تبلیغات جستجوی پولی که مخاطب خاصی را هدف قرار می دهد می تواند بسیار موفق باشد. اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود شما با محتوای موجود در آگهی شما مرتبط است و دارای کپی جذاب است تا بتواند به افزایش تبدیل کمک کند.
- شما می خواهید با یک شرکت جدید ارتباط برقرار کنید – گاهی اوقات روش های قدیمی کار می کنند – تماس سرد یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتری یا شرکت مورد نظر است. ممکن است زمان ببرد، اما گفتگو می تواند برای ایجاد ارتباطات و دستیابی به حل مشکل یا ارائه راه حل ارزشمند باشد.
- مخاطبان هدف شما مسنتر هستند – در حالی که TikTok ممکن است پلتفرم انتخابی برای بسیاری از جوانان باشد، نسل قدیمیتر برای اخبار و سرگرمیهای خود به رادیو، تلویزیون و روزنامهها روی میآورند. به گفته نیلسن ، افراد 50 ساله و بالاتر نزدیک به 6 ساعت (سنین 50 تا 64 سال) و بیش از هفت ساعت (سنین 65+) در روز را صرف تماشای تلویزیون می کنند.
- شما می خواهید برای افراد مناسب قابل مشاهده باشید – هر برندی باید خود را تبلیغ کند تا از رقبا متمایز شود و در ذهن خود باقی بماند. نمایشگاهها و رویدادها فرصتی برای داشتن یک غرفه یا شرکت در یک سخنرانی است که به برند کمک میکند با افراد مناسب ارتباط برقرار کند. به عنوان مثال، یک نمایشگاه غذا و نوشیدنی به یک مارک الکلی بستری برای ارائه تست های طعم و افزایش آگاهی برند ارائه می دهد.
اصول بازاریابی درونگرا
- مشتریان یا مشتریان – مخاطبین شما بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی درونگرا هستند. این موارد شامل مواردی است که در لیست ایمیل یا خبرنامه شما به همراه شرکا یا مشتریان قرار دارند. لیست مخاطبین خود را به روز نگه دارید و تا حد امکان جزئیات بیشتری را برای فعال کردن بخش بندی و شخصی سازی درج کنید.
- شخصیتهای خریدار – برای هدایت فعالیتهای بازاریابی خود، باید شخصیتهای خریدار بر اساس دادهها و بینشهایی داشته باشید که بیان میکنند مخاطب شما چه کسی است، چه چیزی را دوست دارد و چگونه آنها را هدف قرار دهد. اگر برای توسعه آنها به کمک نیاز دارید از الگوی شخصیت خریدار ما استفاده کنید .
- سفر خریدار – این سفر مشتری از مرحله آگاهی تا مرحله بررسی و در نهایت به مرحله تصمیم گیری را دنبال می کند. شما باید از تمام مراحل و نقاط تماس در طول سفر خریدار آگاه باشید تا به ایجاد پیام و محتوای مناسب کمک کنید.
- ایجاد محتوا – اکنون که مخاطبان و سفر مشتری خود را می شناسید، می توانید در مورد نوع محتوای ایجاد شده تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، در مرحله آگاهی، یک وبلاگ یا ویدیوی آموزنده توجه را به خود جلب می کند در حالی که شخصی در مرحله بازاریابی تصمیم گیری اطلاعات بیشتری مانند یک کاغذ سفید می خواهد. برای دریافت نکات و راهنمایی ،
- اهداف کسب و کار – مهم است که قبل از شروع هر کمپینی، اهداف خود را درک کرده و یادداشت کنید. به این ترتیب شما به اهداف تجاری خود دست خواهید یافت و مبنایی برای ارزیابی عملکرد خواهید داشت.
استراتژی بازاریابی درونگرا
اکنون که اصول و دلایل استفاده از رویکرد بازاریابی درونگرا را درک کردید، بیایید به نحوه ایجاد یک متدولوژی ورودی برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان یا مشتریان خود نگاه کنیم.
روش شناسی بازار یابی درونگرا را می توان به سه روش اعمال کرد:
- جذب کنند
- مشغول کردن
- لذت بسیار
هر راه از محتوای متفاوتی برای تعامل و تبدیل استفاده می کند.
قیف بازاریابی درونگرا
تعریف قیف بازاریابی درونگرا از چند عبارت کلیدی ToFu، MoFu و BoFu استفاده می کند. اینها به عنوان بالای قیف، وسط قیف و پایین قیف ترجمه می شوند تا سفر مشتری در مراحل مختلف و ارتباط شما با آنها را تعیین کنند.
تصویر زیر ابزارهای مختلف و انواع محتوای مورد استفاده برای جذب، درگیر کردن و خوشحال کردن افراد در مراحل مختلف را نشان میدهد.
HubSpot یک مدل Flywheel ایجاد کرد که حرکتی را که می توانید با اولویت بندی و ارائه تجربه استثنایی مشتری به دست آورید، نشان می دهد. میتوانید با استفاده از استراتژیهایی که مشتریان را جذب کرده و حفظ میکند – نیرویی که برای چرخ فلایویل شما وجود دارد، بچرخید و در فلایویل خود شتاب ایجاد کنید.
هر چیزی که چرخ فلایویل شما را کند کند اصطکاک است. اغلب بزرگترین منابع اصطکاک میتوانند در انتقال بین تیمها به وجود بیایند، بنابراین همترازی و ارتباط کلیدی برای حفظ چرخ فلایویل شماست.
استفاده از رسانه های اجتماعی و ایمیل برای بازاریابی درونگرا
دو کانال موثر برای استفاده برای استراتژی ورودی خود، رسانه های اجتماعی و ایمیل هستند. بیایید به راههایی نگاه کنیم که این دو کانال میتوانند به شما کمک کنند تا با محتوای شخصیسازیشده و هدفمند، تعامل و تبدیلها را افزایش دهید.
نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی درونگرا
رسانههای اجتماعی با روششناسی ورودی همسو هستند و کانالی را فراهم میکنند که میتواند محتوا را برای مشتریان احتمالی شما تبلیغ کند و در مورد نحوه تعامل با آنها بیشتر بیاموزد. با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید:
- محتوای خود را تبلیغ کنید – ممکن است طول بکشد تا محتوای ارگانیک بازدید و بک لینک داشته باشد. تبلیغ محتوای خود در رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که کمپین های هدفمندی ایجاد کنید که با مخاطبانی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند صحبت کنند.
- یک انجمن بسازید – کانال هایی مانند توییتر و تیک تاک راه بسیار خوبی برای ایجاد یک جامعه در رسانه های اجتماعی از طریق پست های بلادرنگ و ویدیوهای چشم نواز ارائه می دهند. همچنین میتوانید گروههای فیسبوک مرتبط با محصول یا خدمات شما را وارد کرده و ایجاد کنید و اینستاگرام مکانی عالی است
- از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید – بر اساس گزارش وضعیت اینفلوئنسر مارکتینگ 2022: گزارش معیار ، صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ قرار است در سال 2022 به بیش از 16 میلیارد دلار رشد کند. پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک ابزاری عالی برای استفاده از اینفلوئنسرها برای تبلیغ محصولات و محتوا هستند. راهی که جذب و لذت می برد.
- خدمات مشتریان اجتماعی را ارائه دهید – بسیاری از مشتریان از رسانه های اجتماعی برای درخواست یا شکایت استفاده می کنند. می توانید از آن برای ارائه راه حل به مشتریان و ایجاد روابط استفاده کنید. در اینجا چند نکته برای ارائه خدمات اجتماعی خیرهکننده به مشتریان در کانالهای شما آورده شده است.
- ردیابی عملکرد و بهینهسازی – از طریق کمپینهای پولی و تجزیه و تحلیل میتوانید به سرعت یاد بگیرید که چه تبلیغاتی کار میکنند و آنهایی را که کارایی ندارند را تغییر دهید. این می تواند شامل تغییرات تصویر، قالب محتوا یا پیام مورد استفاده باشد.
استراتژی رسانه های اجتماعی خود را برای افزایش آگاهی از برند و بازگشت سرمایه (ROI ) توسعه دهید یا آن را تغییر دهید، اگر قبلاً چنین چیزی را ندارید.
نحوه استفاده از ایمیل برای بازاریابی درونگرا
بازاریابی ایمیلی ورودی بر استفاده از ایمیل برای تعامل با افرادی متمرکز است که قبلاً به برند یا محصول/خدمت شما علاقه نشان داده اند. این می تواند از طریق ثبت نام، دانلود، یا پذیرش پیشنهادی مانند آزمایش رایگان باشد.
طبق آمار Statista ، تعداد کاربران ایمیل قرار است تا سال 2025 به نزدیک به 4.6 میلیارد افزایش یابد و بازاریابان از افزایش ایمیلها گزارش دادهاند. ROI ایمیل نیز قابل توجه است و به ازای هر 1 دلار خرج شده 36 دلار است.
انواع مختلفی از ایمیل وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد تعامل با یک سرنخ استفاده کنید. بیایید به چهار مورد از محبوب ترین ها نگاه کنیم.
1) خوش آمدید یا ورود به ایمیل
هنگامی که یک مخاطب برای خبرنامه یا پیشنهادی که نیاز به ورود دارد ثبت نام می کند، مهم است که یک ایمیل خوش آمدگویی یا ورود به آن برای او ارسال کنید. این کار برند شما را در عرض چند دقیقه پس از ابراز علاقه در مقابل آنها قرار می دهد و به آنها می گوید که چه انتظاری داشته باشند.
این مثال زیر از شرکت برنامهریزی شرکت SaaS، MindBody ایمیلی را نشان میدهد که به مشتری خوش آمد میگوید و گزینههای موجود برای بهبود رویکردشان به سلامتی را به او میگوید. همچنین در پایان به اکانت اینستاگرام آنها لینک می شود.
2) رها کردن گاری
وقتی کاربر محصولی را به سبد خرید اضافه میکند و سپس به دلایلی آن را رها میکند، میتواند با ایمیلی که به او یادآوری میکند و از او میخواهد معامله را تکمیل کند، پیگیری کند.
شرکت آنلاین پوشاک زنانه Le Tote از تصاویر تمیز در کنار کپی هوشمندانه و ساده برای جذب مجدد مشتری استفاده می کند، از جمله “در شرف انقضا است” در کپی بعدی فوریت را نشان می دهد و CTA به سادگی می گوید “از امروز اجاره را شروع کنید”.
3) تخفیف یا پیشنهاد ویژه
تخفیفها یا پیشنهادهای انحصاری میتوانند مخاطبینی را که در سایت شما فعال نبودهاند یا با برند شما ارتباط برقرار نکردهاند، دوباره جذب کنند. این مثال از فروشگاه Google به فصل تابستان میپردازد و طیف وسیعی از معاملات را در دستگاهها با یک «اکنون خرید کنید» ساده بهعنوان CTA ارائه میدهد.
4) روندها یا “بهترین”
برای اینکه خود را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی کنید، ایمیلی که بر بخش شما متمرکز است و به مخاطبان شما مرتبط است، می تواند باعث افزایش کلیک شود. این می تواند پیوندی به یک وبلاگ یا صفحه فرود برای یک دارایی قابل بارگیری باشد که نه تنها می تواند درگیر شود بلکه جزئیات بیشتری را در مورد یک مشتری بالقوه ثبت کند.
این مثال از Fiverr بر روندهای کسب و کارهای کوچک با توضیحات کوتاه در متن و CTA تمرکز دارد که افراد را به سمت شاخص نیازها سوق می دهد. به این فکر کنید که چه دارایی هایی را می توانید ایجاد کنید یا حتی از آنها استفاده کنید تا تعامل ایمیل را افزایش دهید.
به ایجاد مقاله ای در مورد روندهای آینده مانند ما فکر کنید – “روندهای بعدی بازاریابی دیجیتال بزرگ در سال 2022” – تا به افزایش ترافیک کمک کند و خود را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی کنید.
ابزارها و نرم افزارهای بازاریابی درونگرا
بنابراین از چه ابزارهایی باید برای بازاریابی دیجیتال استفاده کنید – ورودی و خروجی؟ انبوهی از برنامه ها برای کمک به تولید سرنخ، بازاریابی مجدد، پرورش چشم انداز و فروش بیشتر وجود دارد! در این بخش، آنها را به دستههایی تقسیم میکنیم تا بتوانید مورد مناسب برای هدف خود را پیدا کنید.
ایمیل ابزارهای بازاریابی درون گرا
MailChimp – MailChimp یک ابزار عالی برای بازاریابی ایمیلی است و می تواند به راحتی توسط مبتدیان و متخصصان استفاده شود. میتوانید از آن برای توسعه و آزمایش الگوهای ایمیل، مدیریت فهرستها، اعمال بخشبندی و پیگیری کمپینهای ایمیل خود استفاده کنید.
Klaviyo – برای شخصیسازی ایمیلها و پیامکها مفید است، Klaviyo برای کمک به شما در مقیاسبندی عملیات ایمیل و تقسیمبندی بر اساس رفتار و ترجیحات کاربر طراحی شده است.
ابزارهای بازاریابی دونگرا رسانه های اجتماعی
Hootsuite – یک ابزار کامل مدیریت رسانه های اجتماعی، Hootsuite می تواند به شما کمک کند بازاریابی خود را ساده کنید، فروش خود را تسریع کنید و خدمات مشتریان خود را ساده کنید.
Buffer – با ترکیب شخصی سازی و اتوماسیون ، بافر برنامه ریزی به روز رسانی انبوه برای شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی را سریع و آسان می کند. همچنین می توانید محتوا را از وبلاگ های مورد علاقه خود وارد کنید و محتوای با عملکرد برتر را مجدداً به اشتراک بگذارید.
Sendible – برای صاحبان آژانسها و بازاریابان طراحی شده است Sendible یک دکمه اشتراکگذاری را برای اشتراکگذاری سریع و آسان محتوا ارائه میدهد و یک برنامه تلفن همراه ارائه میدهد که به نظارت قدرتمند، تعامل، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر دسترسی دارد.
اتوماسیون ابزارهای بازاریابی درونگرا
Zapier – یک نیروگاه اتوماسیون، Zapier به بیش از 4000 برنامه متصل می شود و هزاران برنامه را برای خودکارسازی گردش کار ادغام می کند.
HubSpot – توسعه یافته برای بازاریابی ورودی، فروش و خدمات مشتری HubSpot طیف وسیعی از ابزارها را زیر یک سقف ارائه می دهد. این به بازاریابان کمک میکند تا محتوا را ایجاد، بهینهسازی و ترویج کنند، قیفهای تولید سرنخ بسازند، پرورش سرنخ را خودکار کنند و عملکرد را گزارش کنند.
ابزارهای بازاریابی درونگرا محتوا
Ahrefs – Ahrefs ابزاری است که برای بهینه سازی تولید محتوای شما طراحی شده است. با تمرکز بر سئو، این پلتفرم مجموعه ای از ابزارهای متمرکز بر جستجو را ارائه می دهد، از جمله تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و بک لینک همراه با ویژگی های تجزیه و تحلیل محتوا.
Feedly – این نرم افزار به شما کمک می کند محتوای مرتبط را در سراسر اینترنت با استفاده از موتور هوش مصنوعی Leo، Feedly دنبال کنید. این پلتفرم بینش های مهم را از همه جا، از جمله سایت های خبری، وبلاگ ها، توییتر و خبرنامه ها نشان می دهد.
Grammarly – ابزاری مفید برای هر بازاریاب محتوا، Grammarly از هوش مصنوعی برای شناسایی و جستجوی اشتباهات در کپی استفاده می کند و جایگزین هایی را ارائه می دهد. املا، دستور زبان، نشانه گذاری، وضوح و تعامل را بررسی می کند تا به بهینه سازی محتوای شما برای SERP کمک کند .
نمونه هایی از بازاریابی درونگرا عالی چیست؟
اکنون با نکات بازاریابی درونگرا آشنا شده اید، وقت آن است که به چند نمونه نگاه کنید تا از برندها و رهبران صنعت الهام بگیرید تا ببینید چگونه از آن در کمپین های خود استفاده می کنند.
1) Cisco Healthcare – وبلاگ
یک مثال عالی از بازاریابی ورودی، وبلاگ سیسکو Healthcare است که طیف وسیعی از موضوعات مراقبت های بهداشتی را پوشش می دهد که هر هفته توسط متخصصان این حوزه نوشته می شود. هدف، ارائه محتوای مرتبط و خبره است که اطلاعرسانی میکند، اما شامل پیوندهایی است که به مجموعه خدمات بهداشتی سیسکو کلیک میکنند.
2) پاتاگونیا – داستان سرایی و فعالیت
پاتاگونیا یک برند با صدا است. این برند در نهایت یک خط تولید لباس در فضای باز است، اما سال ها در مورد پایداری و مسائل زیست محیطی صحبت کرده است تا مشتریان را جذب و جذب کند. در واقع، احتمالاً در عرصه عمومی بیشتر به دلیل صحبت در مورد مسائل اجتماعی از طریق داستانها، فیلمها و رسانهها به جای لباسهایش شناخته میشود. اما یکی به دیگری خدمت می کند زیرا این برند از سال 1973 وجود داشته است.
3) Weetabix – رسانه های اجتماعی
غذای اصلی صبحانه Weetabix از نظر بسیاری خسته کننده است، اما کمپین اخیر آنها در توییتر این تصور را تکان داد. از طریق یک کمپین چند کاناله، Weetabix با جفت کردن غلات خود با لوبیا پخته و کپی پیشرو با “چرا باید نان همه چیز سرگرم کننده باشد، در حالی که Weetabix وجود دارد؟” بحث و تعامل را برانگیخت؟
این پست در سراسر توییتر باعث تعامل نه تنها در بین کاربران توییتر، بلکه در بین سایر برندهایی شد که پاسخ دادند (به Specsavers زیر مراجعه کنید). این امر باعث ایجاد سر و صدایی در اطراف Weetabix شد و با استفاده از رویکرد ورودی باعث تعامل با برند شد.
4) موسسه دیجیتال مارکتینگ – وبینارها
امروزه مصرف کنندگان به دنبال اطلاعات آنلاین هستند و می خواهند راه حلی برای سوالات خود بیابند. وبینارها یک راه عالی نه تنها برای اطلاع رسانی و آموزش، بلکه برای جذب داده ها نیز هستند. در DMI ما وبینارهای منظمی را در مورد طیف وسیعی از موضوعات بازاریابی دیجیتال برگزار می کنیم تا اطلاعات مرتبط و به روزی را ارائه دهیم که می تواند به ارتقای دانش برای ایجاد مشاغل کمک کند. این وبینارها به مردم سراسر جهان راهی برای پرسیدن سؤالات در یک محیط زنده ارائه می دهند که می تواند در هر زمان دوباره پخش شود و دارایی ارزشمندی باشد. این یک راه عالی برای جذب مخاطب به روشی است که باعث آگاهی و لذت می شود.
تبدیل به یک حرفه ای بازاریابی درونگرا شوید
تاکتیکهای بازاریابی درونگرا راهی برای تعامل با مخاطبان به روشی است که اعتماد ایجاد میکند و ارزش ارائه میدهد. دیپلم حرفهای DMI در بازاریابی دیجیتال شما را با اصول اولیه آشنا میکند، اما همچنین به تاکتیکهای کلیدی مانند بازاریابی محتوا، SEO، PPC، تبلیغات نمایشی و ویدیویی و استراتژی کمک میکند تا به شما در افزایش ترافیک، سرنخها و فروش کمک کند. منتظر چه هستید، امروز ثبت نام کنید!
دیدگاهتان را بنویسید