راه هایی برای دیده شدن به عنوان یک کسب و کار نوپا
آیا شما یک کسبوکار تازه راه اندازی کردید و به دنبال این هستید که مخاطبین کسبوکار شما را بپذیرید و علاقمند هستید که نام خودتان را با مخاطبان صنعت خودت مطرح کنید؟ در اینجا برخی از تاثیرگذارترین راهها برای متمایز شدن از رقبا و ایجاد یک پایگاه مشتری قوی آورده شده است.
برنامه ریزی کنید که در پنج سال آینده کجا خواهید بود
ترسیم کنید که میخواهید در آینده کجا باشید و دنیایی که در آن زندگی میکنید تا آن زمان چگونه خواهد بود.
روی وب سایت خود تمرکز کنید
در حال حاضر داشتن یک وب سایت مناسب برای کسب و کارهای نوپا یک ضرورت است. در حالی که اکثر استارتآپها نمیتوانند از نظر بودجه کلان یا کمپینهای بازاریابی جهانی با یکدیگر رقابت کنند، اما میتوانند سایتی با عملکرد خوب را پیادهسازی کنند که پیمایش آسان و ساده است. برای بسیاری از مصرفکنندگان، این میتواند تفاوت بین شانس گرفتن یک کسبوکار جدید یا رفتن به یک شرکت دیگر باشد.
اولین نکته مهم این هست که روی یک صفحه وب تر تمیز و واضح با ساختار خوب، تمرکز کنید. مطمئن شوید که دسترسی به صفحات محصول خود و سایر نقاط فروش عمده را تا حد ممکن ساده کنید. اطلاعات تماس و بخش “درباره ما” را که بسیاری از خریداران آنلاین به آن مراجعه میکنند نادیده نگیرید. مزایای یک صفحه وب سازگار با موبایل را هم برای مشتریان و هم برای گوگل در نظر بگیرید (وب سایت های سازگار با موبایل میتوانند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند زیرا گوگل آنها را ایندکس میکند). در نهایت، مطمئن شوید که صفحه وب شما به سرعت بارگیری میشود و برخی از فراخوانهای مهم برای اقدام به خرید را در محتوای خودتون قرار دهید.
نظرات مشتریان راضی
مشتریان همیشه قبل از تصمیم گیری در مورد کسبوکار جدیدتر به دنبال نظرات دیگران هستند. و وب سایتی که مملو از نظرات مشتریان درخشان است، این میتواند یکی از قویترین راهها برای رقابت با آن شرکتهای بزرگتر است. یک هفته بعد از اینکه مشتری محصول شما را خریداری کرده، تماس بگیرید و برسی کنید به خصوص نظرات بد، پاسخ دهید و خدماتی ارائه بدین که نظرشان را تغییر دهند.
هیچ چیز به اندازه یک داستان خوب مردم را جذب نمیکند و هر برندی یک داستان دارد. آیا شما یک ساکن محلی هستید که از عدم انتخاب و ثبات در صنعت خود ناامید شدهاید؟ یا شاید شما یک کسبوکار خانوادگی هستید که این روزها بسیاری از شرکتهای آنلاین نمیتوانند آن را ارائه دهند؟ در هر صورت، اگر بتوانید به یک مصرف کننده بگویید که هستید، چه چیزی ارائه میدهید و چرا منحصر به فرد هستید، علاقه او را جلب خواهید کرد. با گذشت زمان، این علاقه میتواند به وفاداری و اعتماد تبدیل شود.
اجازه ندهید که استارت آپ شما به دلیل فقدان یک داستان جذاب یا یک برنامه پنج ساله که دنیای اطراف شما را در نظر نگرفته نادیده گرفته شود. اگر بتوانید مراحل بالا را اجرا کنید و محصول
یا خدماتی را ارائه دهید که با ارزش باشد، به زودی شاهد خواهید بود که استارت آپ شما به موفقیت بیشتری دست خواهد یافت و از نام تجاری قویتری برخوردار خواهید شد.
دیدگاهتان را بنویسید